مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 14:552021-07-31سياسي

تخصیص بودجه قطره چکانی؛ سدی در برابر آبگیری سدهای مراش و بلوبین


نماینده مردم ماه نشان، ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق در خانه ملت گفت: آبگیری سدهای مراش و بلوبین معطل تخصیص بودجه قطره چکانی است.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ماه نشان، ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق در خانه ملت گفت: آبگیری سدهای مراش و بلوبین معطل تخصیص بودجه قطره چکانی است.

مرتضی خاتمی عصر امروز ( 9 مردادماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: در استان زنجان مردم مشارکت بالایی را در انتخابات داشتند و امید است که دولت سیزدهم بدون سهم خواهی ها و با اعضای توانمند در روزهای آتی کار خود را آغاز کند.

وی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مظاهر جدیدی همچون شیوع بیماری کرونا، تحریم ها و ناکارآمدی مدیریتی وجود داشت، افزود: به زودی دوره انتقال قدرت در کشور آغاز شده و این انتقال قدرت سبب تغییر مدیریت و در نهایت نوسازی بدنه اجرایی در کشور خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به مفهوم توسعه، ادامه داد: همه صاحب نظران، توسعه ای را منجر به بهبود شرایط می دانند که آن توسعه به صورت متوازن و در همه بخش ها باشد؛ به همین دلیل برای رسیدن به توسعه متوازن باید در همه مجامع زیرساختی استان از قبیل شورای برنامه ریزی، با توجه به شرایط محیطی و اقلیمی برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه قطره چکانی؛ سدی در برابر آبگیری سدهای مراش و بلوبین

تخصیص بودجه قطره چکانی؛ سدی در برابر آبگیری سدهای مراش و بلوبین