مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 14:352021-07-31بين الملل

تأکید رییس جمهور و نخست وزیر عراق بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر


نخست وزیر و رییس جمهور عراق در دیدار با یکدیگر بر برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام عراق در هجدهم مهر ماه پیش رو تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برهم صالح رییس جمهور عراق و مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور روز شنبه بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر دهم اکتبر آتی ( 18 مهرماه 1400) تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبسایت خبری  عراق آمده است: صالح امروز میزبان الکاظمی بود و دو طرف با یکدیگر خلاصه ای از اوضاع سیاسی، امنیتی، بهداشتی و اقتصادی در کشور را بررسی کردند و نخست وزیر، رییس جمهور را در جریان نتایج سفر رسمی خود به آمریکا و گفت وگوی راهبردی با واشنگتن قرار داد.

بر اساس این بیانیه، صالح همچنین نتایج گفت وگوی راهبردی با آمریکا و تلاش های برجسته الکاظمی و هیات مذاکره کننده دولت در این خصوص را ستود.

رییس جمهور عراق همچنین بر ضرورت اتحاد نیروهای ملی عراق برای دستیابی به ثبات و افزایش حاکمیت عراق و منافع عالی این کشور تاکید کرد.

صالح و الکاظمی همچنین بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات شهروندان و پیگرد بقایای داعش که به دنبال ایجاد بی ثباتی در برخی شهرها هستند تاکید کردند و گفتند که باید راه به روی اعمال مجرمانه برای هدف گرفتن امنیت شهروندان بسته شود و هر حمایتی از نیروهای امنیتی برای انجام ماموریت خطیر و بزرگ خود صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس جمهور و نخست وزیر عراق بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر

تأکید رییس جمهور و نخست وزیر عراق بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر