مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 14:252021-07-31سياسي

افزایش حقوق کارمندان راهکار مناسبی برای مهار تورم نیست


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون شک افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت نمی تواند راهکار مناسبی برای مهار تورم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی طاهری عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر اینکه تاوان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت را که در همه ادوار شاهد اعمال چنین افزایشی بودیم، همه آحاد جامعه باید متحمل شود، گفت: بدون شک دود افزایش حقوق و دستمزد کارکنان دولت به چشم همه جامعه خواهد رفت و این اشتباهی است که در همه دولت ها تکرار شده است.

وی با بیان اینکه اگر به دنبال کاهش میزان تورم هستیم، بدون شک افزایش حقوق و دستمزد نمی تواند این مشکلات را مرتفع کند، افزود: بخش عمده ای از بودجه دولت صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دولت می شود و به هر میزان که این حقوق و دستمزدها افزایش یابد، به همان میزان نیز بر تورم افزوده شده و همه جامعه از این اتفاق متضرر خواهند شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر بخواهیم به بخش عمده هزینه های جاری دولت اشاره کنیم، این هزینه ها که از درآمدهای نفتی تامین می شود، صرف پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دولت که مدام در حال افزایش است، می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق کارمندان راهکار مناسبی برای مهار تورم نیست

افزایش حقوق کارمندان راهکار مناسبی برای مهار تورم نیست