مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 14:002021-07-31سياسي

انتظارات را از دولت منتخب بالا نبریم


نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: نباید انتظارات را از دولت منتخب که هنوز بر سر کار نیامده است، بالا ببریم.

- ، آیت الله علی خاتمی در جلسه شورای اداری استان ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام موسی کاظم (ع) و نیز قرار گرفتن در دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: روزهای عزیزی را پشت سر می گذاریم و این روزها می تواند بهانه خوبی برای خدمت بیش از پیش به خلق خداوند باشد.

وی با یادآوری اینکه مردم ایران اسلامی در خردادماه امسال حماسه دیگری خلق کرده و در حساس ترین صحنه سیاسی کشور یعنی انتخابات حضور ارزشمندی داشتند، افزود: این حضور ارزشمند منجر به معرفی رییس جمهور منتخب با اکثریت آرای مردم شد که باید این ظرفیت را قدر بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه، یکی از نگرانی های امروز را بالا بردن میزان مطالبات مردم از دولتی که هنوز بر سر کار نیامده است، عنوان کرد و یادآور شد: فراموش نکنیم که بالا بردن این مطالبات برای دولت منتخب که هنوز بر سر کار نیامده، می تواند همچون آواری، مشکلات را دو چندان کند.

خاتمی با تاکید بر اینکه نباید به گونه ای رفتار کنیم که مشکلات مردم برای روزهای آینده که قرار است دولت منتخب بر سر کار بیاید، قابل حل نباشد، تصریح کرد: دغدغه و آفت امروز برای دولت آینده که قرار است به زودی بر سر کار بیاید، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات را از دولت منتخب بالا نبریم

انتظارات را از دولت منتخب بالا نبریم