مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-31سياسي

تلاش دشمنان برای تخریب فرهنگ و ارزش های دینی با هزاران شبکه ماهواره ای


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان با هزاران شبکه ماهواره ای تلاش می کنند بدون هیچ محدودیتی فرهنگ و ارزش های ما را تخریب کنند.

- ، آیین رونمایی از بازسازی و نوسازی مسجد امام موسی کاظم علیه السلام شهرک شهید چمران بعد از ظهر امروز با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و امیر شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع برگزار شد.

امیر حاتمی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: باز سازی مساجد و شهرک ها بسیار مهم است و موجب می شود کارکنان و ساکنان این شهرک ها بدانند که مجموعه وزارت دفاع به فکر آنها هستند و برای آنها و خانواده آنها محیط زندگی را نوسازی می کند، این نشان می دهد جریان حیات ادامه دارد.

وی ادامه داد: در خصوص بازسازی مساجد باید طرح جامعی داشته باشیم و به خوبی بدانیم 413 مسجد و نماز خانه وزارت دفاع چه وضعیتی دارند.

وزیر دفاع با بیان اینکه نهضت بازسازی و نوسازی مساجد را همواره داشته ایم، گفت: در طول سالیان گذشته نوسازی مساجد را دنبال کرده ایم، اما باید با برنامه، مراکزی را که نیاز دارند را بازسازی کنیم.

امیر حاتمی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) و و صفر و یا یک ماه رمضان و شب های قدر، همه این رشته هایی که دشمنان بافته اند، به دست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمنان برای تخریب فرهنگ و ارزش های دینی با هزاران شبکه ماهواره ای

تلاش دشمنان برای تخریب فرهنگ و ارزش های دینی با هزاران شبکه ماهواره ای