مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-31بين الملل

بیانیه جوانان حزب النهضه تونس: الغنوشی قصور درانجام مسئولیت را بپذیرد


جوانان جنبش النهضه تونس رهبران حزب خود را به شکست و سهل انگاری در رفع نیازهای مردم این کشور متهم کردند و از رییس این حزب در جایگاه رییس پارلمان تونس خواستند منافع ملی را در اولویت قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جوانان حزب جنبش النهضه با صدور بیانیه ای از رهبران حزب خود خواستند دفتر اجرایی حزب النهضه را به دلیل شکست در گزینه های خود برای رفع نیازهای تونسی ها منحل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم ، در بیانیه ای از طرف 130 جوان از جمله تعدادی از نمایندگان طرفدار حزب النهضه با عنوان اصلاح مسیر   آمده است: تونس در حال گذر از یک نقطه عطف تاریخی است که منجر به اتخاذ اقدامات فوق العاده از سوی رییس جمهور آن شده و این اقدامات مورد استقبال مردم این کشور هم قرار گرفته است، اگرچه حساسیت و مخالفت برخی از نخبگان سیاسی و قانونی را برانگیخته است.

در این بیانیه آمده است: در این وضعیت بحرانی که بر هیچ یک از ما پوشیده نیست که حزب ما عامل اصلی آن بوده است، اجتناب ناپذیر از انتخاب گزینه هایی دردناک هستیم  چه به این صورت که مسئولیت را پذیرفته و از اشتباهات گذشته اجتناب کنیم و چه به این شکل که به فشارهای مردمی پاسخ دهیم.

جوانان حزب النهضه تاکید کردند: ما می خواهیم به سمت راه حل هایی موثر برای کشور خود پیش برویم ، به دور از مکانیسم های قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جوانان حزب النهضه تونس: الغنوشی قصور درانجام مسئولیت را بپذیرد

بیانیه جوانان حزب النهضه تونس: الغنوشی قصور درانجام مسئولیت را بپذیرد