مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 13:452021-07-31سياسي

کارخانه کمپوست در ایلام احداث می شود


معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: با توجه به ضرورت دفع اصولی و بهداشتی زباله های شهری، کارخانه کمپوست در ایلام احداث می شود.

- ، احمد کرمی عصر روز شنبه در جلسه کمیسیون لوایح دولت که با حضور امیری معاون حقوقی رییس جمهور، آوایی وزیر دادگستری و دیگر اعضا کمیسیون برگزار شد، از واگذاری سایت پسماند شه رداری ایلام خبر داد و گفت: در این نشست پس از ارائه گزارش در خصوص ضرورت واگذاری پنج هکتار اراضی ملی که قبلاً مطالعات آن انجام گرفته است، با مجوز زیست محیطی برای احداث کارخانه کمپوست (بازیافت زباله های شهری) نیز موافقت شد.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به ضرورت دفع اصولی و بهداشتی زباله های شهری و پردازش پسماندها، افزود: پس از پیگیری های زیاد این طرح و اخذ مجوزهای مختلف و از طرفی استفاده از زباله های شهری و روستایی به صورت کود کمپوست و استفاده مجدد در بخش های دیگر، خواستار تایید طرح مذکور شدیم که اعضا جلسه نیز با اجرای طرح موافقت کردند.

گفتنی است کود کمپوست که از پسماندهای کشاورزی، خانگی و خوراکی تولید می شود یکی از عالی ترین کودها برای مصارف کشاورزی به شمار می رود و تولیدکنندگان گل و گیاه نیز امکان بهره گیری از این کود را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه کمپوست در ایلام احداث می شود

کارخانه کمپوست در ایلام احداث می شود