مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 13:202021-07-31سياسي

درگاه سرمایه گذاری خراسان شمالی هفته آینده رونمایی می شود


درگاه سرمایه گذاری خراسان شمالی هفته آینده رونمایی می شود و مدیران از در بررسی طرح های از گذاشتن شروط بی مورد پرهیز کنند.

- ، محمد علی شجاعی ظهر شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت درگاه سرمایه گذاری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هفته آینده این درگاه رونمایی خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر توجه مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمت رسان به بازه زمانی تعیین شده برای رونمایی درگاه سرمایه گذاری استان، گفت: تمامی استعلامات لازم برای 75 طرح سرمایه گذاری در این درگاه باید پاسخ داده شود و برای تحقق این موضوع از اعمال نظر شخصی و گذاشتن شروط بی مورد پرهیز کنیم.

وی افزود: شهرداری ها پروژه هایی که امکان واگذاری آن به بخش خصوصی وجود دارد را شناسایی و با اعلام مشوق ها و معافیت های لازم در درگاه سرمایه گذاری بارگذاری کنند.

بارگذاری حداقل یک پروژه از هر شهرداری، مشخص شدن بانک های عامل پرداخت تسهیلات برای هر طرح سرمایه گذاری، تعریف بسته های حمایتی و تشویقی برای سرمایه گذاران، استفاده از ظرفیت های منطقه در تحقق پروژه ها، تکمیل بخش توجیه فنی و اقتصادی و استعلامات طرح ها، وارد کردن و بروز رسانی اطلاعات طرح های سرمایه گذاری تا 48 ساعت آینده توسط کارشناسان تخصصی دستگاه های اجرایی و ترجمه اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگاه سرمایه گذاری خراسان شمالی هفته آینده رونمایی می شود

درگاه سرمایه گذاری خراسان شمالی هفته آینده رونمایی می شود