مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 13:202021-07-31سياسي

روحانی: در چند چیز نمی شود کسی منکر واقعیت خدمت دولت شود


از لحاظ تجهیزات و امکانات ما در طول کمتر از دو سال گذشته 13 هزار تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم در شهریور پارسال ما در یک روز 1400 تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم و هزاران تخت دیگر هم در ماه های آینده افتتاح می شود.

- از لحاظ تجهیزات و امکانات ما در طول کمتر از دو سال گذشته 13 هزار تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم در شهریور پارسال ما در یک روز 1400 تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم و هزاران تخت دیگر هم در ماه های آینده افتتاح می شود.

رییس جمهور تصریح کرد که اگر طرح سلامت در دولت یازدهم و دوازدهم نبود معلوم نبود که در برابر کرونا چگونه می توانستیم مقاومت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره برداری از طرح های وزارت بهداشت اظهار کرد: از سال 93 یکی از اهداف دولت طرح تحول سلامت بود و در دولت دوازدهم هم برخلاف جنگ اقتصادی همچنان ادامه پیدا کرد و اگر این طرح در دولت یازدهم و دوازدهم نبود معلوم نبود که در برابر کرونا چگونه می توانستیم مقاومت کنیم.

وی افزود: از لحاظ تجهیزات و امکانات ما در طول کمتر از دو سال گذشته 13 هزار تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم در شهریور پارسال ما در یک روز 1400 تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم و هزاران تخت دیگر هم در ماه های آینده افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: در چند چیز نمی شود کسی منکر واقعیت خدمت دولت شود

روحانی: در چند چیز نمی شود کسی منکر واقعیت خدمت دولت شود