مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 13:152021-07-31حوادث

بازداشت عوامل زورگیری خشن در اتوبان تهران - کرج


قضات و پلیس آگاهی نباید در تحقیق و رسیدگی به پرونده های سرقت تعجیل کنند و به دنبال کشف سرقت های مشابه متهمان باشند که می تواند جنبه پیشگیرانه نیز داشته باشد.

- رییس کل دادگستری البرز با اشاربه حادثه سرقت به عنف با استفاده از سلاح در اتوبان تهران- کرج و بازتاب آن در فضای مجازی گفت: اتهام این اشخاص به صورت ویژه و با قاطعیت و سرعت لازم در دادگستری استان رسیدگی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روز شنبه روزبط عمومی دادگستری البرز، حسین فاضلی هریکندی در سومین نشست قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان با اشاره به رصد 820 پرونده توسط قرارگاه از زمان تشکیل آن اظهار داشت: در نتیجه اقدامات مشترک دادگستری و نیروی انتظامی استان، دستاورد مهم کاهش 23 درصدی سرقت به عنف را در استان داشتیم.

وی همچنین به حادثه سرقت به عنف با استفاده از سلاح در اتوبان تهران-کرج و بازتاب آن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متهمان با دستورات قاطع قضایی و تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان بازداشت شدند و اقدام انجام شده با توجه به اینکه با استفاده از سلاح سرد و گرم و موجب ارعاب شده در صورت وجود شرایط لازم می تواند از مصادیق محاربه موضوع ماده 279 قانون مجازات اسلامی محسوب شود، به همین جهت به اتهام این اشخاص به صورت ویژه، با قاطعیت و سرعت لازم در دادگستری کل استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عوامل زورگیری خشن در اتوبان تهران - کرج

بازداشت عوامل زورگیری خشن در اتوبان تهران - کرج