مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:502021-07-31بين الملل

بلینکن: مسکو ما را به اخراج کارمندان روس از هیئت های دیپلماتیک مان ناگزیر می کند


از ماه اوت دولت روسیه، آمریکا را از به خدمت گیری، استفاده و کمک گرفتن از کارمندان پیمانکار روس یا از کشورهای سوم به جز برای خدمات امنیتی ما منع کرده است.

- وزیر خارجه آمریکا اظهار کرد: از ماه اوت دولت روسیه، آمریکا را از به خدمت گیری، استفاده و کمک گرفتن از کارمندان پیمانکار روس یا از کشورهای سوم به جز برای خدمات امنیتی ما منع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: در نتیجه این تصمیم روسیه 182 کارمند روس و ده ها کارمند پیمانکار که در سفارت آمریکا در مسکو و دو کنسولگری آمریکا در ولادیوستوک و یکاترینبورگ کار می کنند، اخراج خواهند شد.

او خاطرنشان کرد: این تدابیر تاسف بار تاثیر بسیاری بر فعالیت هیئت دیپلماتیک آمریکا در روسیه از جمله امنیت کارمندان ما و نیز تبادلات دیپلماتیک با دولت روسیه خواهد داشت.

وزارت خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد، مسکو این کشور را مجبور می کند کارمندان روس را از هیئت های دیپلماتیک خود در روسیه اخراج کند.

این وزارتخانه هشدار داد اخراج آنها بر فعالیت دیپلماتیک آمریکا در این کشور تاثیر خواهد گذاشت.

بلینکن گفت: متاسفیم زیرا دولت روسیه ما را مجبور می کند خدمات و فعالیت خود را کاهش دهیم اما آمریکا در تلاش است به تعهداتش عمل کند زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: مسکو ما را به اخراج کارمندان روس از هیئت های دیپلماتیک مان ناگزیر می کند

بلینکن: مسکو ما را به اخراج کارمندان روس از هیئت های دیپلماتیک مان ناگزیر می کند