مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:402021-07-31حوادث

کاهش 11 درصدی وقوع حریق در رشت


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از کاهش یازده درصدی وقوع حریق طی چهار ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- شهرام مومنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری رشت طی چهار ماهه نخست سال در یک هزار و 956 فقره حریق، حوادث و خدمات ایمنی به ارائه خدمت پرداخته است، اظهار کرد: از مجموع این آمار، 948 مورد مربوط به مهار و اطفای حریق بوده است.

  وی با بیان اینکه بخشی از آمار ارائه شده مربوط به حریق در حوزه مسکونی و تجاری است، افزود: از مجموع 948 مورد مهار و اطفای حریق 252 مورد مربوط به مسکونی، 65 مورد تجاری، 25 مورد اداری و آموزشی و مابقی مربوط به دیگر موارد است.

  مدیر عامل سازمان آتش­ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تاکید بر اینکه در چهار ماهه نخست سال 544 مورد حادثه نیز توسط نیروهای سازمان آتش نشانی رشت امدادرسانی شده است، تصریح کرد: آمار وقوع حوادث در چهار ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 57 درصد افزایش داشته است که مواردی از جمله تصادف، برق گرفتگی، حوادث مربوط به آسانسور و غیره را شامل می شود.

  مومنی با تشریح خدمات ارائه شده توسط نیروهای سازمان در حوزه خدمات ایمنی بیان کرد: در این مدت چهار ماهه، نیروهای سازمان آتش نشانی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 11 درصدی وقوع حریق در رشت

کاهش 11 درصدی وقوع حریق در رشت