مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-31سياسي

پذیرش یک طرح از ایران در فراخوان دفتر منطقه ای WHO


پیرو فراخوان دفتر منطقه ای WHO جهت حمایت از طرح های تحقیقاتی با موضوع سرطان کودکان (Childhood Cancer) در اردیبهشت ماه سال 1400، نتیجه این فراخوان منتشر شد.

- پیرو فراخوان دفتر منطقه ای WHO جهت حمایت از طرح های تحقیقاتی با موضوع سرطان کودکان (Childhood Cancer) در اردیبهشت ماه سال 1400، نتیجه این فراخوان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام دفتر سازمان جهانی بهداشت منطقه مدیترانه شرقی (EMRO)، استقبال کشورهای منطقه که به دنبال رفع موانع درمانی در سرطان کودکان هستند، از این فراخوان بالا بوده و 40 محقق در 18 کشور از 22 کشور به ارسال طرح های تحقیقاتی در این فراخوان اقدام کرده و فرم آنلاین پروپوزال های تحقیقاتی را به طور کامل تکمیل کرده بودند؛ هرچند، تنها 17 طرح به تایید وزارت های بهداشت مناطق رسیده و واجد شرایط جهت داوری شناخته شدند.

امتیازدهی پروپوزال ها توسط دو ارزیاب و بر اساس پنج شاخص : الف- قابلیت اثرگذاری طرح پژوهشی بر بهبود پیامدهای سرطان کودکان، ب- نوآوری، ج- قابلیت اندازه گیری ستاده های طرح پژوهشی، د- قابلیت طرح تحقیقاتی برای best practice شدن در منطقه و فراتر از آن و ه- توزیع عادلانه حمایت مالی در منطقه انجام شد.

در نهایت شش طرح زیر به عنوان طرح های منتخب این فراخوان معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش یک طرح از ایران در فراخوان دفتر منطقه ای WHO

پذیرش یک طرح از ایران در فراخوان دفتر منطقه ای WHO