مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-31اجتماعي

کودکان معضل سدمعبر را نقاشی می کنند


شرکت شهربان شهرداری تهران اعلام کرد که در پی درخواست متقاضیان و شهروندان، مهلت شرکت در مسابقه نقاشی کودک با موضوع «سدمعبر» تا 25 مردادماه 1400 تمدید شد.

- شرکت شهربان شهرداری تهران اعلام کرد که در پی درخواست متقاضیان و شهروندان، مهلت شرکت در مسابقه نقاشی کودک با موضوع سدمعبر تا 25 مردادماه 1400 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقه نقاشی کودکان با موضوع سدمعبر به همت شرکت شهربان شهرداری تهران برگزار می شود.

در این مسابقه که با هدف فرهنگسازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به نسل جدید در خصوص پدیده ی غیرقانونی سدمعبر برگزار می شود، جوایز بسیار نفیسی از سوی شرکت شهربان و حریم بان به برندگان اهداء خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، کودکان 3 تا 12 ساله می توانند نقاشی های خود را در یک یا چند مورد از محورهای زیر تا تاریخ 25 مردادماه 1400 به شماره همراه 09053307208 در پیام رسان واتس اپ (در قالب عکس) ارسال نمایند: 1- نه به سدمعبر 2- پیاده روهای پاک؛ بدون سدمعبر 3- مشکلات سدمعبر برای رفت و آمد شهروندان، سالمندان، کودکان و معلولان 4- وظیفه سخت نیروهای شهرداری در حفاظت از معابر عمومی شهر تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان معضل سدمعبر را نقاشی می کنند

کودکان معضل سدمعبر را نقاشی می کنند