مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:202021-07-31فرهنگي

ساخت 10 هزار مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان کلید خورد


محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی 3 گروه اصلی معرفی شده را خبرنگاران، هنرمندان و دیگر اقشار و کارمندان وزارت ارشاد عنوان و تصریح کرد: - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از امضای تفاهم نامه این وزارتخانه با وزارت ارشاد برای آغاز ساخت پروژه 10 هزار واحدی مسکن خبرنگاران و هنرمندان خبر داد.

محمود محمودزاده ظهر امروز شنبه 9 مرداد در مراسم امضای تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: این تفاهم برای مسکن دار شدن اقشار تحت پوشش این وزارتخانه انجام می شود؛ در این تفاهم نامه قریب به 10 هزار واحد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: قریب 75 هزار متقاضی اولیه توسط وزارت ارشاد به وزارت راه و شهرسازی معرفی شد؛ مراحل پالایش اولیه و شاخص های سه گانه ای برای واجد شرایط بودن متقاضیان پیش بینی شده، بررسی شد و از میان کسانی که واجد شرایط بودند، مجدداً از وزارت ارشاد خواستیم تا اولویت بندی کنند و افرادی که در اولویت بالاتری هستند را به ما معرفی کند.

9 هزار نفر تا الان به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده اند معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: 9 هزار نفر تا الان به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده اند که امیدواریم تا قبل از 17 مرداد که روز خبرنگار است، تلاش می کنیم تا از طریق پیامک به خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 10 هزار مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان کلید خورد

ساخت 10 هزار مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان کلید خورد