مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:152021-07-31سياسي

از جانِ شهر برای فربه کردن تنِ آن هزینه نکنید


گروه معماری و شهرسازی فرهنگستان هنر نامه ای را خطاب به منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای کشور منتشر و در جریان آن بر تغییر نگاه ها از توسعه کمّی به ارتقای کیفی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، متن نامه به این شرح است: به نام خدا اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها همان طور که مستحضرید انتخاب شدن یا انتصاب به هر سمتی به معنای پذیرفتن بار سنگین حقوق مردم و صیانت از آن است و انجام این مهم، نیازمند مراقبت مستمر و بذل عمر و توان فردی و جمعی برای آن است.

گروه معماری و شهرسازی فرهنگستان هنر، انتخاب و عضویت اعضای محترم جدید شوراهای اسلامی شهرهای کشور را تبریک و تهنیت می گوید و برای آن اعضای محترم در کار خطیر و شریفی که تقبل کرده اند، برکت و توفیق می خواهد.

از نخستین و مهم ترین وظایف شورای شهر انتخاب شهردار است.

ویژگی های شهردار، از بینش و تجربه او گرفته تا دانایی ها و توانایی هایش، در سرنوشت شهر، معماری، و زندگی مادی و معنوی شهروندان، تأثیری گسترده و بسزا دارد.

از این رو، گروه معماری و شهرسازی فرهنگستان هنر وظیفه خود می داند که در این باره نکاتی مهم را، تحت دو مقوله اصلی تغییر نگاه از توسعه کمّی به ارتقای کیفی و اهلیت شهر به استحضار اعضای محترم شورا برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جانِ شهر برای فربه کردن تنِ آن هزینه نکنید

از جانِ شهر برای فربه کردن تنِ آن هزینه نکنید