مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:102021-07-31اقتصادي

دولت سیزدهم چگونه می تواند چالش های صنعت دام و طیور را حل کند؟


رییس اتحادیه دام سبک کشور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم قادر نخواهد بود طی مدتی کوتاه مشکلات بخش کشاورزی را حل کند، ضمن ارائه راهکارهایی گفت: - برای حل این چالش ها به اجماع نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه راهکارهای بخش خصوصی برای دولت سیزدهم به منظور حل چالش های ایجاد شده در صنعت دام و طیور کشور چیست و در صورتی که دولت به این راهکارها عمل کند، پیش بینی می کنید طی چه مدت این خسارات تا حدودی جبران شود؟ اظهار داشت: متأسفانه طی دو سال اخیر بی توجهی گسترده ای به حوزه کشاورزی شد و علیرغم هشدارهای مکرر کارشناسان و بخش خصوصی، دولتمردان به راه خود ادامه دادند و روند تخریب در همه حوزه های کشاورزی از جمله دام، طیور، زراعت، آب و خاک را به شدت شاهد بودیم.

وی افزود: در واقع دولت دوازدهم یک زمین سوخته را تحویل دولت آینده می دهد و به همین جهت دولت سیزدهم قادر نخواهد بود که به تنهایی از عهده حل این چالش ها برآید.

این فعال بخش خصوصی با تأکید بر اینکه به یک اجماع در حوزه اقتصادی دولت، تشکل ها و صنوف با یک مدیریت واحد برای حل این بحران نیاز داریم، تصریح کرد: فقط یک اجماع می تواند مشکلات بخش را تا حدودی رفع کند.

رییس اتحادیه دام سبک کشور با تأکید بر اینکه دولت آقای رییسی به تنهایی نمی تواند معجزه کند و طی مدت کوتاهی مشکلات بخش را به سامان برسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم چگونه می تواند چالش های صنعت دام و طیور را حل کند؟

دولت سیزدهم چگونه می تواند چالش های صنعت دام و طیور را حل کند؟