مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 12:052021-07-31فرهنگي

مهرزمان از نامهربانی های روزگار گله داشت


مراسم تشییع پیکر استاد فقید نگارگری ـ مهرزمان فخارمنفرد ـ روز شنبه (نهم مرداد ماه) با حضور خانواده او و جمعی از هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

- مراسم تشییع پیکر استاد فقید نگارگری ـ مهرزمان فخارمنفرد ـ روز شنبه (نهم مرداد ماه) با حضور خانواده او و جمعی از هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، در این مراسم مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی، نیکنام حسینی پور مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و سید عباس عظیمی رییس مجموعه فرهنگی برج آزادی نیز حضور داشتند.

نیکنام حسینی پور ضمن عرض تسلیت به جامعه هنرمندان پیشکسوت و خانواده مرحوم فخارمنفرد گفت: از شمار دو چشم یک تن کم/وز شمارخرد هزاران بیش.

غم از دست دادن بانوی هنرمند و هنرآفرین غم بزرگی است.

او که همواره در دنیای هنر پر تلاش بود و امیدوار در مسیر اعتلای هنر نگارگری گام برمی داشت.

حسینی پور در ادامه صحبت هایش به ویژگی های شاخص فخارمنفرد اشاره کرد و گفت: ایشان مناعت طبع عجیبی داشت و همیشه دغدغه اهالی هنر را داشت.

در این مدت که در خدمت اهالی هنر هستم پیگیر مسایل و مشکلات چندین هنرمند بود و حتی حال خانواده هنرمندان فوت شده را می پرسید و خودش به من می گفت خداوند بعضی از مسوولیت ها را به او داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرزمان از نامهربانی های روزگار گله داشت

مهرزمان از نامهربانی های روزگار گله داشت