مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:502021-07-31اقتصادي

توزیع روزانه 8 تا 14 تن مرغ در تویسرکان


رییس اداره صمت تویسرکان با بیان اینکه روزانه از 8 تا 14 تن مرغ در این شهرستان توزیع می شود و از بازارایان خواست پروتکل های بهدشتی را برای صیانت از سلامت خود و جامعه رعایت کنند و گفت: - روانبخش نورعلییی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به رعایت 40 درصدی پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک صنف بازار این شهرستان، از اصناف خواست برای صیانت از سلامت جامعه، خود و مشتریانشان را ملزم به رعایت اصول بهداشتی برای مقابل با ویروس کرونا کنند.

وی افزود: طبق قانون با تغییر وضعیت رنگی کرونا به قرمز متاسفانه واحدهای صنفی تعطیل می شوند بنابراین توجه و دقت به دستورالعمل های ستاد کرونا ابتدا به نفع اصناف و بازاریان است که باید مورد نظر این طیف باشد.

رییس اداره صمت شهرستان تویسرکان درباره وضعیت و شرایط مرغ در شهرستان با اشاره به اینکه ما در تویسرکان نسبت به تامین مرغ هیچ مشکلی نداریم، از مردم شهرستان خواست نگران تهیه مرغ نباشد و افزود: با توجه به وجود کشتارگاه مرغ، به صورت روزانه از 8 تا 14 تن مرغ برای تامین نیاز مردم در سطح شهرستان توزیع می شود.

وی با اشاره به توزیع مرغ در شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج از طریق 30 عامل خاطرنشان کرد: در تعدادی از روستاهای بزرگ شهرستان هم که دارنده عامل هستند، توزیع مرغ داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 8 تا 14 تن مرغ در تویسرکان

توزیع روزانه 8 تا 14 تن مرغ در تویسرکان