مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:502021-07-31فناوري

معرفی ویژگی جدید تلگرام: تماس ویدیویی برای 1000 نفر!


یکی از نکات مثبت این امکان جدید این است که از بین 1000 نفری که در تماس تصویری حضور دارند، 30 نفر می توانند داده ها و اطلاعات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

- پیام رسان تلگرام به تازگی خدماتی را ارائه کرده است که قابلیت برگزاری همایش هزار نفری را به مخاطبان ارائه می دهد.

به نظر می رسد این امکان بخاطر پیک پنجم کرونا اتفاق افتاده است تا برگزاری جلسات به صورت آنلاین را براکاربران ساده تر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتجارت نیوز، تلگرام یکی از پیام رسان هایی است که همواره توانسته خدمات جدید و متنوعی را به مخاطبان خودش ارائه دهد و آن ها را راضی نگه دارد.

این برنامه اخیرا یک به روزرسانی جدید داده و آن هم این است که سقف تماس ویدئویی را از 30 نفر به 1000 نفر رسانده است به طوری که می توان با آن همایش برگزار کرد.

با توجه به همه گیری کرونای دلتا به نظر می رسد، این امکان یکی از نیازهای اساسی کاربران فضای مجازی بود احتمالا با در دسترس قرار گرفتن این خدمت جدید، کاربران تلگران نسبت به قبل افزایش داشته باشد.

برگزاری همایش، قابلیت جدید تلگرام یکی از نکات مثبت این امکان جدید این است که از بین 1000 نفری که در تماس تصویری حضور دارند، 30 نفر می توانند داده ها و اطلاعات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ویژگی جدید تلگرام: تماس ویدیویی برای 1000 نفر!

معرفی ویژگی جدید تلگرام: تماس ویدیویی برای 1000 نفر!