مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:452021-07-31سياسي

پست برق 400 کیلوولت لارستان با اعتبارات قطره چکانی قابلیت اجرایی شدن ندارد


معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، گفت: تسریع در روند اجرای پست برق 400 کیلووات لارستان نیازمند عزم جدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری از سازمان برنامه وبودجه کشور در راستای اختصاص کلان ملی است و با اعتبارات قطره چکانی استانی قابلیت عملیاتی شدن ندارد.

- احمد دلاور در گفت وگو با خبرنگار فارس در لارستان در تشریح اقدامات انجام شده برای اجرایی شدن طرح پست 400 کیلووات برق لارستان، اظهار داشت: طی هفته های اخیر کارشناسانی از برق منطقه ای استان فارس به دنبال انجام استعلامات خط انتقال برق لار به جناح بوده اند.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان با اذعان به اینکه مسیر خط انتقال این طرح تعریف شده و اجرای آن در برنامه قرار دارد، افزود: با احداث پست 400 کیلووات لارستان، خط انتقالی از پست برق لار به پست 400 کیلووات جناح در شهرستان بستک متصل می شود.

دلاور با بیان اینکه محل زمین احداث پست 400 کیلووات لارستان تعیین شده است، تصریح کرد: امید می رود با پیگیری های لازم، اعتبارات مورد نیاز این طرح مهم مصوب و کار اجرایی آغاز شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه احداث پست 400 کیلووات برق در خطه لارستان بسیار ضروری است که متأسفانه تاکنون اجرای این طرح اساسی بسیار معطل مانده است، یادآور شد: احداث پست 400 کیلووات در لارستان از مصوبات سفر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست برق 400 کیلوولت لارستان با اعتبارات قطره چکانی قابلیت اجرایی شدن ندارد

پست برق 400 کیلوولت لارستان با اعتبارات قطره چکانی قابلیت اجرایی شدن ندارد