مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:452021-07-31سياسي

تأیید صحت انتخابات شورای شهر اراک توسط هیأت عالی نظارت


هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی در بیانیه ای اعلام کرد: صحت انتخابات شورای شهر اراک، به منظور صیانت از آرای مردم و با استناد به صورتجلسه هیأت نظارت شهرستان اراک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، در بیانیه هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی، آمده است: صحت انتخابات شورای شهر اراک، به منظور صیانت از آرای مردم و با استناد به صورتجلسه هیأت نظارت شهرستان اراک، مورد تأیید هیأت عالی نظارت استان مرکزی قرار گرفت.

این بیانیه می افزاید: با توجه به اتمام فرآیند رسیدگی به اعتراضات و شکایات مربوط به ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی، در راستای بررسی شکایات وارده در مورد انتخابات شورای شهر اراک، بررسی های لازم در هیأت نظارت شهرستان، هیأت عالی نظارت استان مرکزی و هیأت مرکزی نظارت انجام شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: با وجود تخلفات که طی دو مرحله بازشماری آرا با مجوز هیأت عالی نظارت استان مرکزی و اعزام تیم بازرسی هیأت مرکزی نظارت انجام شد، لیکن محرز شد که تخلفات صورت گرفته تأثیری در نتایج نهایی نداشته است.

در این بیانیه تأکید شده است: به منظور تسریع در تعیین تکلیف و اعلام نتایج انتخابات و به منظور صیانت از آرای مردم شریف و با استناد به صورتجلسه هیأت نظارت شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صحت انتخابات شورای شهر اراک توسط هیأت عالی نظارت

تأیید صحت انتخابات شورای شهر اراک توسط هیأت عالی نظارت