مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:402021-07-31اقتصادي

340 میلیارد تومان حق نکشت به کشاورزان استان اصفهان پرداخت می شود


معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: بر اساس مصوبه جدید 340 میلیارد تومان حق نکشت بین کشاورزان استان اصفهان توزیع خواهد شد.

- با اشاره به اینکه خشکسالی در سطح کشور وجود دارد و ویژه استان اصفهان نیست، اظهار داشت: اگر باید بابت خشکسالی به کشاورزان خسارتی پرداخت شود، این خسارت به کل کشاورزان کشور تعلق می گیرد.

وی افزود: آنچه در استان اصفهان مطرح است، بحث حق آبه ها است که از دیرباز وجود داشته و طی چند سال اخیر حق آبه کشاورزان به جای تحویل به آنها به بخش های دیگر تحویل شده است.

دریافت خسارت از صنایع آب بر اصفهان معاون عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه اگر امکان تحویل حق آبه وجود ندارد، پرداخت خسارات ناشی از عدم تحویل حق آبه باید انجام شود، ابراز داشت: برای این امر خساراتی را از صنایع آب بر دریافت و به حساب مشترکی واریز شده است.

وی ادامه داد: برای توزیع این خسارات بین کشاورزان بر اساس میزان حق آبه، مساحت زمین، دفترچه های کشاورزی و بیشترین خسارتی که به دلیل نکشت به کشاورزان وارد شده هزینه واریز می شود.

140 میلیارد تومان به کشاورزان غرب و شرق اصفهان پرداخت شد غلامی با بیان اینکه این هزینه تنها برای حق آبه داران در غرب و شرق استان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: تاکنون در این زمینه 70 میلیارد تومان به کشاورزان شرق و 70 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 میلیارد تومان حق نکشت به کشاورزان استان اصفهان پرداخت می شود

340 میلیارد تومان حق نکشت به کشاورزان استان اصفهان پرداخت می شود