مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:352021-07-31حوادث

سارقان مامورنما را شناسایی کنید


فرمانده انتظامی نظرآباد سارقان مأمورنما خبر داد و گفت: شهروندانی که توسط این افراد مورد اخاذی قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی نظرآباد مراجعه کنند.

- ، فرج الله اسدالهی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه اشخاصی تحت عنوان مأمور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان در سطح شهرستان نظرآباد می کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تحقیقات کارآگاهان در این زمینه آغاز و در بررسی های اولیه مشخص شد که سارقان در یک باند 3 نفره با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس، از سوژه ای خود لوازم با ارزش و وجه نقد اخاذی کرده و متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی خودرویی که به وسیله آن سرقت ها صورت می گرفت شده و با رد زنی آن در نقاط حاشیه ای نظرآباد، در نهایت هر 3 متهم را در حین انجام اخاذی دستگیر کردند.

اسدالهی با بیان این که در مخفیگاه متهمان لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی کشف شده است، افزود: متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بودند اما با مواجهه حضوری شکات و مستندات پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشوده به چند فقره اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس اقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مامورنما را شناسایی کنید

سارقان مامورنما را شناسایی کنید