مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:202021-07-31اقتصادي

حمایت از بیکارشدگان دوره شیوع کرونا/امهال حق بیمه سهم کارفرمایان آسیب دیده از کرونا


شیوع بیماری کرونا، آثار و عواقب اقتصادی و اجتماعی فراوانی داشته است و تعطیلی کارگاه ها و صنوف مختلف در کشور، یکی از مهمترین اثرات اقتصادی آن است که سازمان تامین اجتماعی را از حیث منابع و مصارف و حجم خدمات قابل ارائه متأثر ساخته است.

- شیوع بیماری کرونا، آثار و عواقب اقتصادی و اجتماعی فراوانی داشته است و تعطیلی کارگاه ها و صنوف مختلف در کشور، یکی از مهمترین اثرات اقتصادی آن است که سازمان تامین اجتماعی را از حیث منابع و مصارف و حجم خدمات قابل ارائه متأثر ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگ ترین نهاد بیمه اجتماعی کشور با بهره گیری از ظرفیت های قانونی موجود، مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا، برای کاهش اثرات اقتصادی و اجتماعی بر هموطنان به ویژه جامعه بزرگ کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، اهتمام ورزیده است.

سازمان تامین اجتماعی در ایام پاندمی کرونا خدمات متنوعی به مخاطبین خود(بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان) ارائه کرده که برخی از آنها عبارتند از : 1- امهال حق بیمه سهم کارفرمایی مشاغل به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا 2- پرداخت مقرری بیمه بیکاری به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از بیکارشدگان دوره شیوع کرونا/امهال حق بیمه سهم کارفرمایان آسیب دیده از کرونا

حمایت از بیکارشدگان دوره شیوع کرونا/امهال حق بیمه سهم کارفرمایان آسیب دیده از کرونا