مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 11:152021-07-31پزشكي

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی/ 1639 بیمار کرونایی در کرمان بستری هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا توجه علائم و سی تی اسکن تشخیص داده شده است و یک چهارم از این افراد به صورت بستری موقت دارو و خدمات دریافت می کنند.

وی همچنین گفت: در رابطه با تجهیزات و دارو در کل استان کرمان ما با کمبودی مواجه نیستیم ولی تا این آمادگی ها و خدمات فراهم شده کمر همکاران ما شکسته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: هم اکنون در بیمارستان افضلی پور 363 بیمار، در بیمارستان پیامبراعظم (ص) 219 بیمار و در بیمارستان حضرت فاطمه (س) 74 بیمار بستری هستند.

رشیدی نژاد با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در بین افراد به شدت کاهش یافته است، اظهار کرد: متأسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در بین افراد فقط 40 درصد است.

وی افزود: با پیگیری استاندار کرمان واکسیناسیون افراد بالای 45 سال در استان کرمان آغاز شده و باز هم به اطلاع رسانی و تشویق احتیاج داریم تا استقبال مردم از واکسن بیشتر شود و روند واکسیناسیون سریع تر شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه احتمال می دهیم حدوداً یک ماه سن مجاز به واکسیناسیون در همین رنج باقی بماند، گفت: با این وجود مشاغل پرخطر و گروه های هدف در کنار این رنج سنی، واکسینه می شوند که خواهش می کنم هم استانی ها از طریق سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی/ 1639 بیمار کرونایی در کرمان بستری هستند

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی/ 1639 بیمار کرونایی در کرمان بستری هستند