مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:502021-07-31پزشكي

میکروب هایی که غذای آینده جهان را تامین می کنند!


یک گروه بین المللی از پژوهشگران در بررسی مشترکی نشان داده اند که پروتیین های میکروبی مبتنی بر انرژی خورشیدی می توانند در آینده به تامین غذا کمک کنند.

- یک گروه بین المللی از پژوهشگران در بررسی مشترکی نشان داده اند که پروتیین های میکروبی مبتنی بر انرژی خورشیدی می توانند در آینده به تامین غذا کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیوزبریک، میکروب ها نقش مهمی در غذاها و نوشیدنی های ما بر عهده دارند اما تاثیر آنها بر تغذیه ما به زودی ممکن است اهمیت بیشتری پیدا کند.

جهان با چالش های رو به افزایش در زمینه غذا رو به رو است.

اگر نیاز به غذا فقط با کشاورزی معمولی تامین شود، هزینه بالایی به همراه خواهد داشت.

یک گروه بین المللی از پژوهشگران به سرپرستی دانشگاه گوتینگن (Gottingen University) آلمان، در بررسی مشترکی نشان داده اند که استفاده از پنل های خورشیدی برای تولید پروتیین های میکروبی که نه تنها از نظر پروتیین، بلکه از نظر سایر مواد مغذی نیز غنی هستند، روشی پایدارتر، کارآمدتر و سازگارتر با محیط زیست خواهد بود.

پژوهشگران با استفاده از شبیه سازی های رایانه ای که مستقیما از نتایج آزمایشگاهی گرفته شده اند، امکانات تولید مواد غذایی میکروبی را که از انرژی خورشید، هوا، آب و مواد مغذی استفاده می کنند، در مقیاس بزرگ مدل سازی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میکروب هایی که غذای آینده جهان را تامین می کنند!

میکروب هایی که غذای آینده جهان را تامین می کنند!