مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-31اقتصادي

کدام خودروها افزایش قیمت داشتند؟


بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو و مقایسه آن با حدودا 20 روز پیش نشان می دهد که طی این مدت اکثریت پرتیراژهای خودروسازان داخلی با افزایش قیمت روبرو شده اند.

- بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو و مقایسه آن با حدودا 20 روز پیش نشان می دهد که طی این مدت اکثریت پرتیراژهای خودروسازان داخلی با افزایش قیمت روبرو شده اند.

طبق بررسی ها بیشترین افزایش را خودرو دنا پلاس توربو دنده ای داشته که نسبت به هفته سوم تیرماه حدود 28 میلیون تومان و نسبت به چهارشنبه هفته گذشته 18 میلیون تومان گران تر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روند قیمت خودروهای پرتیراژ در بازار و مقایسه آن نسبت به هفته سوم تیرماه 1400 نشان می دهد که طی بازه ای کمتر از یک ماه آن هم در شرایطی که بازار رسمی برای تعداد روزهای بسیاری تعطیل بوده است، همچنان روند صعودی را پیش گرفته و ادامه می دهد و طی روزهای اخیر تندتر هم شده است.

به طور مثال دنا پلاس توربو دنده ای که تا آخرین معاملات پیش از تعطیلات پایان هفته (چهارشنبه) 385 میلیون تومان بود، امروز (شنبه) به یکباره 18 میلیون تومان گران تر شده است.

این در حالی است که این خودرو نسبت به هفته سوم تیرماه 28 میلیون تومان افزایش قیمت یافته است؛ یا خودروهایی همچون سمند LX و پژو 405 GLX هریک حداقل دو میلیون تومان گران تر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام خودروها افزایش قیمت داشتند؟

کدام خودروها افزایش قیمت داشتند؟