مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-31اجتماعي

رگبارهای تابستانه ادامه دارد/ خیزش گرد و خاک در نیمه جنوب شرقی


طی سه روز آینده در برخی نقاط استان ها وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

- ، طی سه روز آینده در برخی نقاط استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، قزوین، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های البرز، تهران و سمنان و وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

طی این مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان و فارس وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک مورد انتظار است.

سه شنبه در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش بینی می شود همچنین طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

تا اواسط هفته روند افزایش دما در نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود، این افزایش دما در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق بین 6 تا 11 درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین طی هفته آینده شرق دریای عمان نیز مواج پیش بینی می شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای 47 و 48 درجه سانتیگراد گرم ترین و اردبیل با دمای بیشینه 22 درجه سانتیگراد خنک ترین مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبارهای تابستانه ادامه دارد/ خیزش گرد و خاک در نیمه جنوب شرقی

رگبارهای تابستانه ادامه دارد/ خیزش گرد و خاک در نیمه جنوب شرقی