مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-31سياسي

110 شهرداری اصفهان موظف به استفاده از پساب شدند


معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: استفاده از پساب برای توسعه فضای سبز به 110 شهرداری در سطح استان اصفهان ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الله غلامی ظهر شنبه در آیین بهره برداری از پنج پروژه شهری شاهین شهر با بیان اینکه تحریم ها در همه بخش ها شرایط ویژه ای را ایجاد کرده است، اظهار داشت: هیچ نقطه ای در کشور از گزند تحریم ها در امان نمانده و در شهر و روستا اثرات آن را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه علی رغم وجود همه تحریم ها تاکنون هیچ پروژه عمرانی در استان اصفهان روی زمین نمانده است، اضافه کرد: سه هزار و 500 پروژه در هفته دولت و دو هزار و 800 پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده است.

110 شهرداری اصفهان 10 هزار میلیارد تومان درآمد دارند معاون عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری ها نقش عمده ای در بهره برداری از پروژه های عمرانی دارند، ادامه داد: 110 شهرداری در استان اصفهان سالانه 10 هزار میلیارد تومان درآمد دارند که این درآمد سه برابر اعتبارات ملی استان است.

وی با بیان اینکه تعریف کدهای بیشتر برای درآمدزایی در شهرداری ها در کشور مورد توجه بوده است، اضافه کرد: لایحه درآمد پایدار شهرداری ها در دستور کار مجلس است و اصلاح ماده 100 شهرداری ها نیز در دستور کار قرار گرفته و این دو مورد می تواند نقش بسزایی در افزایش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 شهرداری اصفهان موظف به استفاده از پساب شدند

110 شهرداری اصفهان موظف به استفاده از پساب شدند