مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-31سياسي

ایجاد 85 سوییت گردشگری در همدان/ مسیر گنجنامه به مردم برگردد


رییس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به ایجاد 85 سوییت گردشگری گفت: به دنبال این هستیم خیابانی را به نام «غذای همدان» نامگذاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین قراباغی ظهر امروز در نشست خبری کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به اهمیت کار رسانه ها اظهار کرد: در قرآن کریم به قلم قسم یاد می شود و چقدر ارزشمند است که این قلم در چارچوب و موضوعات مختلف جامعه بدون هیچ ملاحظه ای و در راستای توسعه باشد.

وی با بیان اینکه در هشت سال فعالیتم در شورای شهر سعی کرده ام آنچه دغدغه مردم بوده را پیگیری کنم گفت: متاسفانه گاهی تنگ نظری ها وجود دارد و جلوی اتفاقات مهم را می گیرند.

رییس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در این مدت سعی کردیم وضعیت نظارتی شورا را ساماندهی کنیم و توانستیم مدیریت مالی و اصلاح فرایندهای مالی را با کمک دوستان انجام دهیم گفت: نظارت بر حسابرسی شهرداری که باید توسط شورا انجام می شد و نیاز به تخصص داشت پیگیری شد که امیدواریم کار ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه سه سال پیش بر اساس احساس نیاز وارد حوزه سرمایه گذاری و گردشگری شدم تا اقداماتی صورت گیرد هرچند برخی در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری شعار دادند و سنگ اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 85 سوییت گردشگری در همدان/ مسیر گنجنامه به مردم برگردد

ایجاد 85 سوییت گردشگری در همدان/ مسیر گنجنامه به مردم برگردد