مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-31سياسي

اعتماد دولت به غرب عامل اصلی وضعیت کنونی کشور است


با بررسی تاریخ متوجه می شویم که غربی ها هیچ گاه برای کشور ما خیری نخواسته اند، همان گونه که به گفته کارشناسان علت اصلی وضع موجود کشور اعتماد دولت به غرب است.

- ، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی بعدازظهر شنبه در جلسه ای با موضوع عید غدیر با بیان اینکه پیروزی از دستورات ولی فقیه در همه دوران ها، راهگشای رفع مشکلات است اما متأسفانه برخی مسئولان کشور این رهنمودها را نادیده می انگارند، اظهار داشت: در طول هشت سال دولت تدبیر و امید برای ملت ایران تجربه تلخ بی اعتمادی به غرب اتفاق افتاد که آیندگان باید از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، اعتماد نکردن به غرب را در اجرای مذاکرات هسته ای تذکر دادند اما دولت اعتماد کرد و نتیجه این شد که 6 سال از مذاکرات گذشت اما آنها به تعهدات خود عمل نکردند، افزود: غربی ها به کشور ایران نه تنها کمک نمی کنند بلکه اگر بتواند ضربه هم می زنند.

امام جمعه خوانسار با بیان اینکه علت اصلی وضع موجود اعتماد کردن دولت به غربی ها و نه تنها بیماری کروناست، گفت: دولت به این امید به غربی ها اعتماد کرد که وضعیت اقتصادی کشور با وجود دلار سه هزار تومانی ثبات پیدا کند اما کار به جایی رسید که امروز شاهد ارز 25 هزار تومانی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد دولت به غرب عامل اصلی وضعیت کنونی کشور است

اعتماد دولت به غرب عامل اصلی وضعیت کنونی کشور است