مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-31ورزشي

رایزنی برای حضور ورزشکاران کبدی کاران همدان در لیگ ستارگان


کبودراهنگ می تواند به عنوان پایلوت ورزش کبدی کشور باشد چرا که این شهرستان همواره در سطح اول کشور در رشته کبدی قرار گرفته و قهرمانان بنامی نیز دارد و در حال رایزنی هستیم تا ورزشکاران کبدی کبودراهنگ و استان همدان در لیگ ستارگان حضور یابند.

- ایسنا/همدان رییس هیئت کبدی استان همدان گفت: کبودراهنگ می تواند به عنوان پایلوت ورزش کبدی کشور باشد چرا که این شهرستان همواره در سطح اول کشور در رشته کبدی قرار گرفته و قهرمانان بنامی نیز دارد و در حال رایزنی هستیم تا ورزشکاران کبدی کبودراهنگ و استان همدان در لیگ ستارگان حضور یابند.

سید مصطفی موسوی در مراسم تجلیل از ورزشکاران کبدی کار کبودراهنگ اظهار کرد: رشته کبدی به عنوان ورزش اول شهرستان کبودراهنگ است و افتخارات زیادی را برای شهرستان و استان در مسابقات ملی و بین المللی کسب کرده که باید توجه ویژه ای به این رشته ورزشی داشته باشیم.

موسوی با اشاره به اقدامات هیئت کبدی در شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات هیئت کبدی استان همدان پیگیری تسریع در روند احداث خانه کبدی کبودراهنگ است که در صورت تخصیص اعتبار به زودی به بهره برداری می رسد.

رییس هیئت کبدی استان تصریح کرد: یکی از نیازهای کبدی کاران کبودراهنگ، داشتن پایگاه قهرمانی است که با هماهنگی رییس اداره ورزش و جوانان شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای حضور ورزشکاران کبدی کاران همدان در لیگ ستارگان

رایزنی برای حضور ورزشکاران کبدی کاران همدان در لیگ ستارگان