مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-31اقتصادي

آورده 30 میلیون تومانی برای یک واحد 80 متری


معاون وزیر کار از پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی ساخت و فروش اقساطی مسکن برای زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: زنان کارگر سرپرست خانوار که در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند از این بسته حمایتی بهره مند خواهند شد.

- معاون وزیر کار از پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی ساخت و فروش اقساطی مسکن برای زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: زنان کارگر سرپرست خانوار که در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند از این بسته حمایتی بهره مند خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال تصویب بسته حمایتی کمک به تامین مسکن زنان سرپرست خانوار در ستاد ملی زنان و خانواده، معاون اول رییس جمهوری تصویب نامه مربوط به بسته حمایتی کمک به تأمین مسکن زنان سرپرست خانوار دهک های یک تا شش درآمدی را ابلاغ کرد.

این بسته حمایتی، براساس توزیع آماری زنان سرپرست خانوار ثبت شده در طرح اقدام ملی مسکن، برآورد هزینه ساخت واحد مسکونی و منابع یارانه ای مورد نیاز سهم دولت با استناد به سیاست های کلی خانواده و بند 3 سیاستهای کلی نظام در بخش مسکن ابلاغیه مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم برنامه ریزی دولت در جهت تأمین مسکن گروه های کم درآمد و نیازمند جامعه، تهیه و تصویب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آورده 30 میلیون تومانی برای یک واحد 80 متری

آورده 30 میلیون تومانی برای یک واحد 80 متری