مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-31سياسي

تأکید دادستان تهران بر لزوم بررسی علل بالابودن آمار پرونده های مانده و مسن


دادستان تهران بر لزوم بررسی علل بالابودن آمار پرونده های مانده و مسن در برخی از شعب و نواحی تاکید کرد و خواستار اتخاذ راهکار های لازم برای تسریع در رسیدگی ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی القاصی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست ادواری کمیته رفع اطاله دادرسی که در دادسرای عمومی و انقلاب تهران و با حضور جمعی از معاونان ستادی و قضایی وی و تعدادی از قضات و بازپرسان شعب نواحی دادسرا برگزار شد؛ بر لزوم بررسی علل بالابودن آمار پرونده های مانده و مسن در برخی از شعب و نواحی تاکید کرد و خواستار اتخاذ راهکار های لازم برای تسریع در رسیدگی ها شد.

دادستان تهران با اشاره به کندی روند پاسخگویی برخی از دستگاه های ضابط و اجرایی به استعلامات به عنوان یکی از دلایل تأثیرگذار بر اطاله دادرسی از سرپرستان دادسرا ها خواست با ورود مستقیم به مدیریت پرونده ها و پیگیری موضوع با استفاده از اختیارات قانونی و ضمانت های اجرایی موجود، دستگاه های مذکور را به تسریع در پاسخگویی مکلف کنند.

در ابتدای این جلسه، معاون اول دادستان تهران با قرائت دستور جلسه اظهار کرد: طبق بررسی های صورت گرفته در معاونت نظارت و بازرسی دادستانی تهران آمار پرونده های مانده و مسن در 16 شعبه از نواحی دادسرای تهران بیش از 200 فقره است و این جلسه به بررسی عملکرد و تشریح عوامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید دادستان تهران بر لزوم بررسی علل بالابودن آمار پرونده های مانده و مسن

تأکید دادستان تهران بر لزوم بررسی علل بالابودن آمار پرونده های مانده و مسن