مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-31اقتصادي

رییس اتحادیه املاک: تفکیک وزارت راه و شهرسازی به نفع مردم است


تلفیق دو حوزه مسکن و راه که از حدود یک دهه قبل انجام شد هیچ کمکی به تعادل بازار مسکن نکرد و موجب شد تا این حوزه در سایه بخش حمل و نقل قرار گیرد.

- تلفیق دو حوزه مسکن و راه که از حدود یک دهه قبل انجام شد هیچ کمکی به تعادل بازار مسکن نکرد و موجب شد تا این حوزه در سایه بخش حمل و نقل قرار گیرد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه تفکیک وزارت راه و شهرسازی به نفع مردم است گفت: برخی مسئولان فعلی حوزه مسکن تلاش می کنند در دولت آینده هم حضور داشته باشند، در حالی که عملکرد قابل دفاعی در عرضه مسکن ندارند و طی سالهای گذشته ضعف خود را با واژه سازی هایی مثل مافیا و سلاطین مسکن پنهان کردند؛ به عنوان کسی که بیش از 50 سال در بازار مسکن حضور دارم و 20 سال رییس اتحادیه املاک بوده ام می گویم که چیزی به عنوان مافیا و سلطان در این بخش ندیدم.

مصطفی قلی خسروی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: مهمترین عامل به هم ریختن تعادل در بازار مسکن، عدم تناسب عرضه و تقاضا است.

ما در کشور حدود پنج میلیون کسری مسکن داریم و دولتهای قبلی نتوانسته اند این کمبود را جبران کنند.

این پاشنه آشیل در کنار نوسانات اقتصاد کلان، چند سال یک بار منجر به جهش قیمتی در بازار مسکن شده و برخی مسئولان هم به جای ریشه یابی علت، تلاش می کنند با معلول برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه املاک: تفکیک وزارت راه و شهرسازی به نفع مردم است

رییس اتحادیه املاک: تفکیک وزارت راه و شهرسازی به نفع مردم است