مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-31سياسي

شناسایی و معرفی پیشکسوتان انقلاب توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی


نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار شناسایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: یکی از نهادهای مردمی که در هر استان می تواند پیشکسوتان انقلاب را شناسایی و به نسل های بعدی معرفی کند، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار شناسایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: یکی از نهادهای مردمی که در هر استان می تواند پیشکسوتان انقلاب را شناسایی و به نسل های بعدی معرفی کند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

آیت الله رسول فلاحتی در دیدار رییس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که به مناسبت 12 مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به متولیان این نهاد غیر دولتی به ویژه در راس آن آیت الله جنتی که تاکنون این مسیر را سلامت نگه داشته، تبریک عرض می کنم.

وی به ضرورت ایجاد نهاد متولی مناسبت های انقلاب اشاره کرد و افزود: در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مجتهد قرار دارد که عمار مقام معظم رهبری و از افتخارهای نظام اسلامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نابسامانی مناسبت های انقلاب را ساماندهی کرد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچ انحرافی در مسیر انقلاب و رهبری نداشته و نیروهای آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و معرفی پیشکسوتان انقلاب توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

شناسایی و معرفی پیشکسوتان انقلاب توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی