مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-31سياسي

نماینده حامی رییسی: دولت رییسی موفق نشود، دیگر هیچ عذر و بهانه ای نداریم


ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس با اعلام اینکه از ابراهیم رییسی حمایت کرده است، خاطرنشان کرد: اکنون مردم امید زیادی به دولت ایشان دارند و اگر دولت ایشان هم خوب کار نکند ما دیگر هیچ عذر و بهانه ای نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده شادگان در مجلس گفت: من و بسیاری از دوستان در مجلس معتقد به سهم خواهی نیستیم، ما به این فکر می کنیم که نظر، فکر و روش آقای رییسی را قبول داشتیم و داریم؛ و بر همین اساس از ایشان حمایت کردیم در نتیجه اکنون هم باید اجازه دهیم ایشان تیمی را روی کار بیاورد که خودش می خواهد با آن ها کار کند.

مجید ناصری نژاد در رابطه با آخرین وضعیت استان خوزستان گفت: الحمدلله بعد از ورود مسئولین بلندپایه نظام مخصوصا مقام معظم رهبری که با خوزستانی ها همدردی کردند و ورود همه ارگان ها از جمله سپاه، ارتش و ستاد اجرایی، مشکلات تا حدی به صورت موقتی حل شد.

این نشان می دهد که مردم ما راضی و کم توقع هستند و به یک توجه حداقلی رضایت می دهند و اعتراضاتی که پیش آمد هم به دلیل تنش آبی و تشنگی مردم و دام هایشان بود.

وی افزود: مشکلی که اینجا واقعا ما را ناراحت می کند این است که چرا ما صبر کنیم تا مشکلات به این اوج ناراحتی و بحران برسد و بعد به فکر بیفتیم و با مدیریت بحران بخواهیم حل کنیم؟ یعنی کار به جایی برسد که رهبری بخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده حامی رییسی: دولت رییسی موفق نشود، دیگر هیچ عذر و بهانه ای نداریم

نماینده حامی رییسی: دولت رییسی موفق نشود، دیگر هیچ عذر و بهانه ای نداریم