مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-31پزشكي

توزیع 32 هزار غذای گرم متبرک رضوی در ایام عید غدیر در خمینی شهر


مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر از توزیع 32 هزار غذای گرم متبرک رضوی در ایام عید غدیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد باقر محمدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام عید غدیر 20 هزار غذای گرم در خمینی شهر و تعداد 12 هزار غذا در شهر درچه توزیع شد.

وی با اشاره به فضیلت اطعام در ایام عید غدیر گفت: طبخ غذاها به همت خیران، در چندین آشپزخانه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضور کارشناسان بهداشت و درمان انجام و پس از آن در ظروف یک بار مصرف آماده توزیع شد.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر در مورد نحوه توزیع غذاها گفت: در هر محل یک نفر به عنوان مأمور توزیع، طبق آمار پیش بینی شده غذا دریافت کرد و با حضور خادمیاران و یاوران رضوی توزیع غذا در همه نقاط شهرستان انجام شد.

محمدی تصریح کرد: ویژگی ممتاز این غذاها متبرک بودن به نمک و برنج آستان مقدس علی بن موسی الرضا (ع) است که با هماهنگی های لازم با آستان قدس این تبرکات به شهرستان ارسال و غذاهای طبخ شده به آن متبرک شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در ایام عید غدیر به طور معمول به مدت سه روز اطعام علوی در شهرستان خمینی شهر و دیگر شهرهای استان انجام می شود که بخشی از این اطعام در خمینی شهر توسط کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر و دارالقران اهل بیت (ع) انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 32 هزار غذای گرم متبرک رضوی در ایام عید غدیر در خمینی شهر

توزیع 32 هزار غذای گرم متبرک رضوی در ایام عید غدیر در خمینی شهر