مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-31اقتصادي

شکستن حلقه فقر با مهارت آموزی مقدور است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شکستن حلقه فقر و جلوگیری از افتادن در سیاه چاله آن با ایجاد اشتغال پایدار مبتنی بر مهارت های آموزش های فنی و حرفه ای مقدور است.

- به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در آیین گشایش نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: شکستن حلقه فقر و جلوگیری از افتادن در سیاه چاله آن با ایجاد اشتغال پایدار مبتنی بر مهارت های آموزش های فنی و حرفه ای مقدور است.

توسعه انسانی و نیروی انسانی، مهمترین دارایی و سرمایه در جهان امروز است، توجه به جایگاه رفیع و بلند مربیان، اساتید و معلمان این حوزه ضروری است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: نهضت مهارت افزایی، بدون حضور صنعتگران، صاحبان کار و کارآفرینان امکان پذیر نیست و باید شرایط مهیا شود تا بتوانند مهارت آموزی را به موضوعی ملی تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه حضور معاون اول در سازمان فنی و حرفه ای، نقطه عطفی در تاریخ این سازمان است، خطاب به وی گفت: حضور شما برای این سازمان ارزشمند است و امیدوارم، منشأ خیر و برکت و اثر در توسعه مهارت باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در عصر حاضر، مهارت آموزی اهمیت زیادی دارد و واحدهای صنعتی به این نتیجه رسیده اند که با اداره سنتی واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستن حلقه فقر با مهارت آموزی مقدور است

شکستن حلقه فقر با مهارت آموزی مقدور است