مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-31اجتماعي

بهره برداری از فاز نخست باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور حناچی


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: فاز نخست پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) شامگاه شنبه نهم مردادماه سال 1400، طی مراسمی با حضور پیروز حناچی شهردار تهران به بهره برداری خواهد رسید.

- ، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق گفت: احداث 5 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی با فضای سبز پیرامونی در محدوده مناطق 17 و 18 به انضمام اجرای یکی از اصلی ترین قطعات باغ راه به مساحت 15 هزار متر مربع، احداث یک سازه خدماتی کوشک با محوطه پیرامونی و فضای سبز در محدوده منطقه 18 از مهمترین اقدامات به ثمر نشسته در قالب فاز نخست باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی افزود: برای اجرای این بخش از پروژه، 50 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری، خاک ریزی، تحکیم و اصلاح بستر و 10 هزار مترمکعب بتن ریزی انجام و 10 هزار مترمربع به مساحت فضای سبز مناطق 17 و 18 افزوده شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه اولویت نخست حرکت در باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) با عابران پیاده و سپس دوچرخه سواران است، اظهار داشت: مسیرهای مناسب سازی شده پیاده روی و دوچرخه سواری به طول 8 کیلومتر (از میدان شهدای مدافع حرم تا روددره کن) در این پروژه طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور حناچی

بهره برداری از فاز نخست باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور حناچی