مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-31سياسي

جهاد دانشگاهی با توسعه علم و فناوری در خدمت به مردم پیشگام است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با مدیران جهاد دانشگاهی قزوین گفت: جهاد دانشگاهی با توسعه علم و فناوری در خدمت به مردم پیشگام است.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با مدیران جهاد دانشگاهی قزوین با تاکید بر اینکه اینکه نگاه مسئولان باید به داخل و خلاقیت ها و نوآوری های جوانان باشد، اظهار کرد: متأسفانه در چند سال گذشته نگاه مسئولان به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی نبود و به همین خاطر سرعت پیشرفت و توسعه کشور کاهش یافت.

وی با تشریح آیاتی از قرآن کریم یادآور شد: خداوند فرموده از مشرکان، چه آنهایی که اهل کتاب هستند و چه غیر اهل کتاب، خیری به شما نمی رسد و اگر این سال ها این آیه قرآن مورد توجه قرار می گرفت، نباید فرصت ها برای مذاکره با آمریکا و غرب تلف می شد.

امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه کسانی می توانند کار دین خدا و مردم را پیش ببرند که به خدا، قیامت و امامت و ولایت اعتقاد داشته باشند، خاطرنشان کرد: امروز در عصر غیبت امام المسلمین رهبر فرزانه انقلاب تاکید دارند که اعتماد به غرب جواب نمی دهد و اگر ما اعتقاد به امر امامت و ولایت داشتیم، مسیری را می رفتیم که در آن اعتقاد به توانمندی های داخلی بود و دچار گرفتارهایی که امروز هستیم نمی شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی با توسعه علم و فناوری در خدمت به مردم پیشگام است

جهاد دانشگاهی با توسعه علم و فناوری در خدمت به مردم پیشگام است