مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-31پزشكي

افتتاح اورژانس سوانح و مرکز سوختگی سمنان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور


دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان از افتتاح اورژانس سوانح و سوختگی سمنان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور روحانی در عصر امروز نهم مردادماه خبر داد.

- ایسنا/سمنان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان از افتتاح اورژانس سوانح و سوختگی سمنان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور روحانی در عصر امروز نهم مردادماه خبر داد.

دکتر نوید دانایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان با اشاره به روند افزایشی شیوع کروناویروس درز این استان اظهار کرد: متاسفانه با وجود سیر صعودی مبتلایان در جمعیت تحت پوشش دانشگاه، شرایط رعایت پروتکل ها کاهش پیدا کرده که نیاز است تا در این خصوص توجه ها افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا در استان به شدت صعودی است افزود: در اغلب نقاط کشور، روند مشابهی را در بحث سرایت بیماری کرونا شاهد هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان با گلایه از برپایی اجتماعات در قاط مختلف استان تصریح کرد: این روز ها مراسم های جشن بسیاری در استان برگزار شده است، فرمانداران نسبت به این مهم توجه خاص داشته باشند.

دکتر دانایی بیا اشاره به امکان تهاتر مالیاتی اظهار کرد: تهاتر مالیاتی یکی از مصوبات ستاد بود که امکان خوبی برای تسویه اوراق خزانه نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اورژانس سوانح و مرکز سوختگی سمنان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور

افتتاح اورژانس سوانح و مرکز سوختگی سمنان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور