مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:402021-07-31سياسي

خانه مداحان، قاریان و شعرای آیینی شمیرانات افتتاح شد


آیین افتتاح خانه مداحان، قاریان و شعرای آیینی شمیرانات با حضور جمعی از مسؤولان، مداحان، قاریان و شعرای آیینی و پیرغلامان اهل بیت(ع) شمیرانات و تهران برگزار شد.

- آیین افتتاح خانه مداحان، قاریان و شعرای آیینی شمیرانات با حضور جمعی از مسؤولان، مداحان، قاریان و شعرای آیینی و پیرغلامان اهل بیت(ع) شمیرانات و تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین افتتاح خانه مداحان، قاریان و شعرای آیینی شمیرانات با حضور رییس هیئت مدیره خانه مداحان کشور و جمعی از مداحان، قاریان و شعرای آیینی و پیرغلامان اهل بیت (ع) شمیرانات و تهران در حسینیه شماره 2 جماران برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط روح الله عباسیان مسئول امور قاریان این مرکز و همچنین مداحی حاج علی رستمی از جانب مداحان کشور برگزار و در ادامه، با اهدای لوحی از جانب محسن طاهری مدیرعامل خانه مداحان کشور به حجت الاسلام پشت کوهی رییس هیأت امنای خانه مداحان شمیرانات این مرکز به رسمیت شناخته شد.

جبلی، عضو هیأت مدیره خانه مداحان گفت: این مرکز اولین مرکزی است که در کشور افتتاح شده است و به این ترتیب مجموعه ای اعم از مداحان، قاریان، شاعران را در یک خانه گرد آمده اند و اکنون این مرکز از جایگاه خوبی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مداحان، قاریان و شعرای آیینی شمیرانات افتتاح شد

خانه مداحان، قاریان و شعرای آیینی شمیرانات افتتاح شد