مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 09:202021-07-31سياسي

حسینی: کنترل کرونا نیازمند همراهی مردمی است/ سرعت واکسیناسیون را افزایش دهید


اگر می خواهیم در مهار این پیک درست عمل کنیم باید نقش اساسی را به مردم بدهیم و اجازه دهیم اقشار مختلف خودشان مدیریت کنند تا با همراهی مردم از این شرایط خارج شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدموسی حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استان گلستان اظهار کرد: در اسفند 98 همراهی مردم باعث به دست آمدن موفقیت شد و همه پای کار آمدند تا توانستیم شرایط را بهتر کنیم.

وی ادامه داد: این روزها تمام توجه ها به سمت بخش درمان و تدابیر ستاد کرونا است اما در حوزه آرامش بخشی به جامعه و عملیات ایجابی اقدامی نمی کنیم.

جانشین سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: حضور استاندار گلستان در صدا و سیما معنی دار بود و این نشان می دهد شرایط به صورتی است که استاندار برای ایجاد آگاهی به مردم در رسانه ملی حاضر شده و همه باید در میدان عمل فعال تر باشیم.

حسینی گفت: اگر می خواهیم در مهار این پیک درست عمل کنیم باید نقش اساسی را به مردم بدهیم و اجازه دهیم اقشار مختلف خودشان مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: چرا در استان گلستان امروز شاهد این هستیم که کمتر از50 درصد پروتکل ها در استان رعایت می شود؟ دلیلش چیست؟ این مردم و اقشار همان مردم و اقشار هستند که در اسفند 1398 بالای 70 درصد رعایت پروتکل داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: کنترل کرونا نیازمند همراهی مردمی است/ سرعت واکسیناسیون را افزایش دهید

حسینی: کنترل کرونا نیازمند همراهی مردمی است/ سرعت واکسیناسیون را افزایش دهید