مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-31اقتصادي

کیفیت بالا و قیمت پایین دو فاکتور اصلی در تولیدات کارخانه حجاب شهرکرد


مدیرعامل کارخانه حجاب شهرکرد با بیان اینکه تولیدات این کارخانه از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد، گفت: کیفیت بالا و قیمت پایین تر از بازار در محور کار مسئولان این واحد تولیدی قرار دارد و همین دو عامل باعث افزایش فروش، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل کارخانه حجاب شهرکرد با بیان اینکه تولیدات این کارخانه از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد، گفت: کیفیت بالا و قیمت پایین تر از بازار در محور کار مسئولان این واحد تولیدی قرار دارد و همین دو عامل باعث افزایش فروش، تولید داخل و ریشه کن شدن قاچاق می شود.

محمدحسن میری 9 مرداد در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از کارخانه حجاب شهرکرد با بیان اینکه این کارخانه تنها تولیدکننده چادر مشکی در خاورمیانه به حساب می آید، اظهار کرد: پارچه چادر مشکی تولیدی در این کارخانه حتی از نمونه های کره ای موجود در بازار نیز از کیفیت بالاتری برخوردار است.

وی افزود: تابندگی، بافندگی و سالن رنگرزی از قسمت های تشکیل دهنده کارخانه حجاب به شمار می رود و تقریبا تمامی ماشین آلات خط تولید این کارخانه ساخت سال 2015 به بعد است.

مدیرعامل کارخانه حجاب شهرکرد در خصوص فروش محصولات این واحد تولیدی، توضیح داد: بخش تبلیغات، نیازمند تلاش بیشتری است و بر همین اساس، مقرر شده برنامه های تبلیغاتی این واحد از رسانه ملی پخش شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت بالا و قیمت پایین دو فاکتور اصلی در تولیدات کارخانه حجاب شهرکرد

کیفیت بالا و قیمت پایین دو فاکتور اصلی در تولیدات کارخانه حجاب شهرکرد