مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-31اقتصادي

خبرنگاران کرمانشاهی علیه کرونا واکسینه می شوند


معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، از واکسیناسیون چند گروه شغلی طی یکی دو روز آینده در این استان خبر داد و گفت: واکسیناسیون رانندگان،خبرنگان، - سارا شاه آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص روند واکسیناسیون در استان، اظهار داشت: طی یکی دو روز آینده واکسیناسیون مشاغل را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای واکسیناسیون مشاغلی همچون رانندگان حمل ونقل عمومی، جاده ای هوایی و ریلی؛ زندانیان؛ معلمان؛ خبرنگاران بیماران دیابتی وابسته به انسولین، قضات و کارکنان دادگاه و دادسراها و کارمندان بانک هماهنگی های لازم انجام شده است.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از گروه های اصلی نیروهای مسلح است که در وهله اول نیروها و کادر نیروهای مسلح واکسینه می شوند و بعد از آن با ورود فاز جدیدی از واکسن سربازان هم واکسینه خواهند شد.

وی با بیان اینکه سامانه نوبت دهی واکسیناسیون salamat.

gov.

ir برای ثبت نام تمامی افراد 55 سال به بالا (متولدین 1345 و قبل از آن) باز شده است، گفت: واجدین شرایط، با مراجعه به این سایت و پس از انتخاب استان، ورود کد ملی و شماره تلفن همراه، شهر محل سکونت خود را انتخاب کنند و بلافاصله فهرست پایگاه های تزریق واکسن شهر را مشاهده می کنند، که در هر پایگاه، اولین روزی که نوبت خالی وجود دارد نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران کرمانشاهی علیه کرونا واکسینه می شوند

خبرنگاران کرمانشاهی علیه کرونا واکسینه می شوند