مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-31اقتصادي

12 مرداد؛ صیادان بوشهری دل به دریا می زنند


سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: با بررسی تاریخ های پیشنهادی پژوهشکده میگو با آزاد سازی صید میگو تاریخ 12 مرداد برای قایق ها و 13 مرداد برای لنج های صیادی موافقت شد.

- ایسنا/بوشهر سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: با بررسی تاریخ های پیشنهادی پژوهشکده میگو با آزاد سازی صید میگو تاریخ 12 مرداد برای قایق ها و 13 مرداد برای لنج های صیادی موافقت شد.

صیادی پیشه دیرینه ساحل نشینان استان بوشهر است که در همین راستا صید میگو از جایگاه ویژه ای برای صیادان این استان برخوردار است.

داشتن 930 کیلومتر مرزدریایی استان بوشهر با خلیج فارس، ظرفیت مهمی در صید آبزیان را ایجاد کرده است همسایگی با این آبراه استراتژیک سبب شده لنج ها و قایق های صیادی با صدور مجوز، برای صید آبزیان راهی دریا می شوند.

صید میگو تنها برای قایق ها و لنج های صیادی در مدت معینی که پژوهشکده میگو اعلام می کند آزاد است و پس از آن صید میگو تخلف محسوب می شود.

قایق های صیادی تا زمان اعلام ممنوعیت صید هر روز با دریافت مجوز 24 ساعته می توانند به صید میگو در زیستگاه های تعیین شده در خلیج فارس بروند.

بر اساس تحقیقات پژوهشکده میگو امسال وضعیت ذخایر این آبزیان بهتر از سال قبل است که امید می رود صیادان با دست پر از سفر صید میگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مرداد؛ صیادان بوشهری دل به دریا می زنند

12 مرداد؛ صیادان بوشهری دل به دریا می زنند