مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-31سياسي

نگاه تهدیدی به فضای مجازی منطقی نیست/احیای صنعت الکترونیک درشیراز


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه تهدیدی به فضای مجازی منطقی نیست بلکه باید آن را یک فرصت دانست و آسیب ها را با نگاه کارشناسانه برطرف کرد.

- ، ابراهیم عزیزی با اشاره به اهمیت قابل توجه فضای مجازی که در ابعاد گسترده با کار و زندگی مردم گره خورده است، گفت: عصر، عصر ارتباطات است و اینکه که کشور ما در این عصر ارتباطات در کجای کار قرار گرفته، یک سوال جدی است.

او افزود: اینکه ما در عصر ارتباطات، متناسب با نیاز مردم و پیشرفت دنیا در این زمینه کار کرده ایم یا نه از جمله مباحث بسیار مهمی است که باید به آن پرداخت و عقب ماندگی در این حوزه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید اذعان کرد با وجود آنکه در حوزه ارتباطات قدم های بسیاری برداشته شده اما هنوز راه نرفته بسیار داریم و باید ببینیم چه کمبودهایی به مقتضای نیاز جامعه و مردم داریم تا در رفع آن بکوشیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس نگاه تهدیدی به فضای مجازی را منطقی ندانست و ادامه داد: نقشی که ارتباطات و فضای مجازی در جامعه دارد بر هیچکس پوشیده نیست و ما نباید نسبت این فضا نگاه تهدید محور داشته باشیم بلکه باید آن را یک فرصت دانست و تنها تهدیدات و آسیب ها را آن هم با نگاه کارشناسی کم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تهدیدی به فضای مجازی منطقی نیست/احیای صنعت الکترونیک درشیراز

نگاه تهدیدی به فضای مجازی منطقی نیست/احیای صنعت الکترونیک درشیراز