مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-31سياسي

مطهری: طرح مجلس حامی کسب و کارهای اینترنتی است/پلتفرم های خارجی مسدود نمی شوند


طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال مسدود سازی پلتفرم های خارجی از جمله اینستاگرام و واتساپ نیست بلکه به دنبال قانونمند کردن فضای مجازی است.

- اردشیر مطهری نماینده مردم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: شاهد فضاسازی های کاذبی علیه این طرح در فضای مجازی هستیم که عده ای با شیطنت هایشان علیه این طرح به فضاسازی پرداخته اند.

وی افزود: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال مسدودسازی پلتفرم های خارجی از جمله اینستاگرام و واتساپ نیست بلکه هدفش قانونمند کردن این فضاست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: نگرانی که امروز در میان مردم با فضاسازی های کاذب علیه طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی ایجاد شده در مورد کسب و کارهای اینترنتی نیز است که باید بگویم این طرح اصلا لطمه ای به کسب و کارهای آنها نخواهد زد، بلکه هدف تنها ضابطه مند کردن فضای مجازی موجود است.

مطهری با اشاره به موافقت نمایندگان مبنی بر بررسی و رسیدگی به این طرح در قالب 85 قانون اساسی خاطرنشان کرد: این نحوه رسیدگی با توجه به حجم کار بالای صحن مجلس باعث می شود تا طرح مذکور در فضای تخصصی تر و کارشناسانه تر در کمیسیون تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و اگر اشکالاتی در طرح باشد، رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: طرح مجلس حامی کسب و کارهای اینترنتی است/پلتفرم های خارجی مسدود نمی شوند

مطهری: طرح مجلس حامی کسب و کارهای اینترنتی است/پلتفرم های خارجی مسدود نمی شوند